F.A.Q.

F.A.Q. "Arrangementen week-end Fijnproevers, hotel, restaurant en andere"

Vragen

Antwoorden

1- Hoe kan ik reserveren ?

Liefst per mail. U krijgt ook alle info per mail.

2- Wanneer mogen we aankomen en wanneer moeten we de kamer verlaten ?

Inchecken vanaf 16u00 en uitchecken vóór 11u00

3- Wat doen we als we laat binnenkomen ?

Wij hebben een codesysteem dat u 's nachts binnenlaat. Dit systeem werkt enkel als u al ingecheckt hebt.

4- Brengt u het ontbijt op de kamer en wanneer (in het week-end)?

Ons team is te klein om het ontbijt op de kamer te brengen. U kunt het ontbijt wél de dag voordien bestellen en het zal klaar staan in de orangerie tussen 08u30 en 10u00

5- Is het restaurant alle dagen open ?

Ons restaurant is open iedere vrijdag- en zaterdagavond en zondagmiddag

6- Hoe worden jacuzzi en massages besteld?

De jacuzzi wordt bij aankomst gereserveerd aan de receptie, massages worden rechtstreeks gereserveerd bij Mevr Didier  0476 / 81 82 28

7- Worden honden toegelaten?

Ja, op de kamer en in gemeenschappelijke ruimtes, niet waar maaltijden worden geserveerd. De prijs bedraagt 10 euros per overnachting voor de normale schoonmaak.

8- Waarom werden de handdoeken deze morgen in de badkamer niet vervangen ?

Deze probleem stelt zich niet bij normale overnachtingen maar wel bij goedkope 2-daagse verblijven van low cost acties bij operatoren tegen zeer laag tarief. Bepaalde specifiek aangeduide diensten uit de aanbieding van de operator en bij aankomst in het hotel (zoals het vervangen van de badhanddoeken) gebeuren op aanvraag mits een supplement van 7.5 euros. De klant is in dit geval goed ingelicht en vraagt zelden dergelijke bijkomende service. Wij ontvangen u uiteraard graag aan de balie indien u dergelijke service wél wenst.

9- Wat moet ik doen als er op mijn kamer iets niet conform is met mijn offerte of verwachtingen ?

Wij stellen geregeld vast dat sommige klanten hun verwachtingen (gegrond of niet of niet belangrijk) niet melden. In dat geval kunnen wij moeilijk helpen of aan de vraag voldoen. Aarzel dus niet om ons tijdens uw verblijf al uw verwachtingen te melden. Wij helpen u met plezier.